Pierwszy post !

       Pierwszy raz zawsze ciekamy. Ten też. Mam nadzieję, że rozpoczynam blogowanie nie tylko dla własnej satysfakcji ale też być może kiedyś dla ciekawości czytelników.

      Do rzeczy - temat bloga: Podróże wakacyjne. Wakacje - urlop to jest coś co określa w dużej mierze mój kalendarz roczny. Daje mi to jakąś perspektywę wytchnienia od codzienności. Właśnie za mną rezerwacje na najbliższe wakacje lipiec 2016 r. Za oknem zima, śnieg a ja już widzę siebie z rodzinką zwiedzających a potem leniuchujących gdzieś na plaży. Gdzie w tym roku o tym później.

      W kolejnych postach będę chciał pokazać nasze dotychczasowe wojaże. Być może podzielić się trochę kuchnią naszych wyjazdów. Co najważniejsze podzielić się tym przekonaniem, że w wakacje warto podróżować by poznawać świat. Najlepiej robić to na własną rękę co namiętnie robimy od kilku lat.

       Zdjęcia są mojego autorstwa. Szczególnie natomiast dziękuję osobom, których świetne filmiki umieściłem na stronie. Przede wszystkich oddają klimat miejsc. Nie aspiruję do kompendium wiedzy na temat opisywanych miejsc dlatego bardziej zainteresowanych odsyłam poprzez linki do miejsc, w których odnajdziecie bardziej szczegółowe informacje.
 
Zapraszamy: Agnieszka, Piotr, Adam i Bartek

Na dobry początek zdjęcie z słonecznej Krety (2008)



copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com